Vila...

Snacka om att det har varit skönt att bara vara hemma och vila idag! Helgens möte tog verkligen kol på mej, haha. Men imorn är det tillbaka till verkligheten igen kan jag lova. Jag och Daniella måste fortsätta med vårt slutprojekt i median, och jag kan säga att det är mycket kvar att göra, så vi lär behöva all tid vi kan få! På kvällen imorn är det styrelsemöte, och vi får väl se hur det går den här gången. Tar det två timmar igen, kommer jag seriöst att bli tokig! Men vi får väl se.

Förut satt jag och tittade på lägenheter, och jag blev hur sugen som helst på att flytta! Men jag har liksom inte råd med en lägenhet, så det får väl vänta ett tag till antar jag. Men det skulle vara skönt att slippa min mamma och min syster ibland. Inte för att jag inte gillar dom, men för att det kan vara skönt att bara vara själv, och liksom ha nått eget att bestämma över. Jaja, drömma kan man ju alltid göra.

Jag kanske skulle ta och äta nått? Har inte ätit sedan jag åt frukost med T vid åtta imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0