Vårväder

Åh, det är äntligen vår i luften igen, och solen skiner! Det går inte att vara annat än glad en sån här dag. Har precis kommit hem från skolan, och på vägen hem kom jag fram till att min stora tjocka skidjacka som jag har haft hela vintern, börjar kännas lite väl varm. Så snart när jag ska hem till T, blir det premiär för min älskade skinnjacka. Kanske är det så att till och med solglasögonen får följa med. Det kändes så på vägen hem. Man blev liksom bländad av solen. Härligt är det. Jag älskar solen och värmen!

Som sagt ska jag snart traska iväg till T, och där vet jag inte vad vi ska hitta på. Han har funderat ut nått, men jag fick inte veta vad. Men bara jag får träffa honom så blir jag glad. För sen kommer jag ju inte få träffa honom på hela helgen. Eftersom vi båda åker iväg. Usch, det kommer vara jättejobbigt. Men sånt är livet.

Nu ska jag plocka fram min jacka, och sedan gå bort till T.
Byw, idag är det ju våffeldagen. Har ni ätit våfflor? :)

Kommentarer
Postat av: Céline

nej :O inga våfflor här inte ;) jag åt pizza istället (a) får bli våfflor idag kanske? :)

2009-03-26 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0