Usch på rubriker!

Nu har jag varit jättedålig på att uppdatera bloggen, men just nu går det verkligen inte att få in så många inlägg per dag. Det är massor av arbeten i skolan, fritidsintressena, vänner och pojkvän som prioriteras före bloggen. Och det hoppas jag att ni förstår!

Men iaf. Idag började min efterlängtade fotokurs, och jag tror att det kommer bli jättekul verkligen. Vi har första uppgiften med kamera imorn, så det ska bli roligt. Sen hade vi gympa idag med, och det var kaos som vanligt men trevligt ändå. Det är väl lite av charmen med vår klass. Att det är just kaos... hehe :)

Efter skolan gick jag hem till T ett tag och låg där och pluggade. Sen skulle jag iväg och övningsköra lite. Det gick faktiskt bra, trots att jag inte har kört på ett tag. Efter det åkte jag hem, och mamma och jag lagade mat. Och nu ikväll har vi varit på dansen. Det var roligt som vanligt, men lite irriterande att folk är så olika bra...

Nu sitter jag här och väntar på T, och så ska jag ta en mugg te.
Imorn väntar uppsats-skrivning i fyra timmar!
YEAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0