Söndag igen

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat de senaste dagarna, men jag har faktiskt en förklaring. När man umgås med T så är det svårt att få tid till att blogga, plus att hans internet inte verkar gilla min blogg, så det går inte att få upp några inlägg då. Alltså, jag skyller allt på T. (Hoppas han förstår att jag bara skojar, hehe)

Nu har T åkt till sörping för att träna, och jag sitter här och funderar på frukost. Senare idag ska jag försöka plugga lite, och så ska jag väl göra ännu ett försök till att skriva dom där personliga breven. Men det är ju så tråkigt! Men jag ska försöka ändå.

Ikväll kommer nog T hit och tittar på Beck. Det ska bli så mysigt så. En liten tradition har det blivit skulle jag tro, hehe.

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0