Party tonight!

Denna morgon har varit lite sressig, eftersom jag snozzade liiiite för länge. Men jag har lyckats duscha och fått på mej kläder. Men jag skulle gärna hinna sminka mej lite oxå. Man känner sig så mycket finare då. Men får se vad jag hinner. Om högst tjugo minuter måste jag gå för att hinna till skolan i tid, för att göra mitt lag och etik-prov.

Efter skolan idag blir det att gå hem till T, och sedan blir vi hämtade av Tobias, som så snällt kör oss ut till Mathilda. Där ska vi baka pizza och ha lite party. Känns som om det kommer bli jättekul verkligen! :D

Nu måste jag kila!
Puss

Kommentarer
Postat av: filippa

varför ägnar du inte tiden du sitter och blogar till att sminka dig då? :)

2009-03-17 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0