Orkar inte!

Idag har jag varit på stan med min kära mormor, och fick med mej schampoo, balsom och två par jättefina skor med mej hem. Ska försöka ta en bild på dom och visa dom i bloggen.
När jag kom hem satt jag och tittade på Gilmore Girls en stund och sedan var det mat.
Efter maten hände en liten sak som fick mej att bli förbannad, så jag började städa, för det är en bra sak att avreagera sig på. Så nu är mitt rum fint igen.

Ibland blir jag bara så arg på vissa saker. Och nu vill jag fan inte ta mer onödig skit. Så snart jag har fått ett jobb, tänker jag flytta. Så det så!

Ikväll kommer T hit, och då blir jag nog gladare. Nu ska jag se en film och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0