Ny vecka.

Jag och Daniella gick aldrig på projektet idag, så jag började vi tjugo i tio. Då hade vi en genomgång på fem minuter och sedan fick vi göra vad vi ville. Skönt när en lärare förstår att det är svårt att koncentrera sig på en måndagsmorgon! På engelskan sen, satt vi i biblioteket och försökte jobba med våra texter. Det gick väl sådär, och det blev nog mest prat där med. Men ni vet ju hur det är på måndagar. Alla har massor att prata om ju, haha.
Sen var det mat iaf, och efter det hade vi historia. Jag, Daniella och Oscar satt nere i elevrådsrummet och gjorde en tidslinje i paint (oh yeah, we have skills!) och pratade. Alltså blev det inte mycket vettigt gjort där heller. Men det är sånt man får ta, en dag som denna.

Efter skolan traskade jag hem till min käre pojkvän. Och här sitter jag nu. Ska vara här till typ kvart över fyra, för då måste jag tillbaka till skolan igen. Har ett trevligt utvecklingssamtal att se fram emot vid halv fem. Jag har en svag aning om att frånvarolappen kommer vara huvudämnet, men jag orkar inte bry mej så mycket. Jag gör ju det jag ska iaf. Eller, det mesta, hehe :P

Nu ska jag vara lite social med T, annars somnar han nog, så trött som han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0