Monday

Imorse var det faktiskt T som skulle gå upp först, för ovanlighetens skull. Jag åt frukost med honom sen, men när han hade åkt iväg, så la jag mej i sängen igen. Jag var så otroligt trött, så jag hade ändå inte kunnat göra nått vettigt i skolan idag.
Så istället har jag försökt få alla expansionspaket och sånt till Sims att funka. Men det gjorde det inte. Så jag blev lite arg. Orkar inte ladda ner sånt här skit. Jag lånar av folk istället. Mycket lättare! Så om någon har något Sims-spel, hör gärna av er!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ligga i soffan och lata mej medans T jobbar, låter faktiskt rätt lockande. Det blir nog det, och en film. Ska ladda batterierna för veckan idag, så jag orkar göra nått vettigt imorn. Har ju styrelsemöte i Skärblacka då. Ska bli intressant.

Nu ska jag lägga mej i soffan och äta godis och bara lata mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0