Mediaprojekt

Vi är i full fart med vårt mediaprojekt nu, och det känns som att det kommer bli riktigt bra! Nu har vi skickat iväg frågor till en person, och skickat förfrågan till två andra. Hoppas vi får svar snabbt så vi kan skicka frågorna även till dom!

Nu har Daniella gått hem, eller hon hade en tid hos sin naprapat (Stava?) så nu sitter jag här, och vet inte vad jag ska göra mer idag. Jag kan egentligen inte göra något innan vi får svar från någon, så jag funderar på om jag ska gå hem. Det blir att gå hem till T då, eftersom jag har alla saker som ska med ut till Mathilda där. Och ett par timmar extra med T säger jag inte nej till :)

Nu ska jag bara kolla så jag inte har nått mer att göra, och sen blir det nog att gå hem till T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0