Media

Imorse var det segt att komma upp ur sängen, men jag lyckades i alla fall efter en stund. Efter ett tag fick jag till och med upp T ur sängen, och då åt vi frukost. Sen gick vi tillsammans en bit, och när jag kom fram till skolan, fortsatte han hem.

Idag är det en relativt kort dag i skolan, och det är skönt. Fast när jag kommer hem sen, måste jag sätta mej och plugga, och efter det ska jag skriva personliga brev, så jag kan lämna in det på olika arbetsplatser imorn. Duktig ska jag vara.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Det blir väl att kolla på tv gissar jag, eftersom T är på träning ikväll... Men men, jag får roa mej på egen hand.

Nu ska jag jobba lite på media arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0