Måndag

Idag fick vi världens tjockaste häfte att läsa på median, otroligt roligt. Not! Men iaf, det måste väl göras det med. Har ju prov på det nästa tisdag, så.

Efter skolan gick jag hem, och kollade statusen på min telefon som jag lämnade in på mobilakuten den 29:de januari. Då sa dom att det skulle ta en vecka, men jag har fortfarande inte fått tillbaka den! Det stog att dom iaf hade fått in reservdelen, och det var ju på tiden. Är den inte klar den här veckan, så ska jag seriöst gå ner och klaga!

Sen åkte jag bort till T och där fick jag mat som min elskling hade lagat. Jättegott kan jag säga att det var. (Passar på att skryta om min T varje gång jag får chansen, haha. Men han är ju bara så underbar!). Sen tog vi tåget till Linköping och elsk köpte ny telefon, och sedan åkte vi hem igen.
Och nu sitter jag här och latar mej, och T är i Sörping och tränar som den träningsnarkomanen han är. Snart börjar familjen annorlunda, och jag ska gå och hämta en skål med glass och sätta mej framför teven.

Hoppas elsk kommer hit ikväll. Har ju inte sovit ensam på typ två veckor! Det går bara inte sova utan honom!




Veckans planering:

- Måndag, Till Linköping med T
- Tisdag, Inget planerat än
- Onsdag, KU i Skärblacka
- Torsdag, Dans och vara barnvakt
- Fredag, Inget planerat än
- Lördag, Spendera dagen i Mässhallarna där T dömer innebandy, följa med på T's match på kvällen, och se melodifestivalen såklart!
- Söndag, Inget planerat än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0