Lördag

Imorse var det skönt att det var jag som kunde ligga kvar när T skulle gå upp och inte tvärtom, som det brukar vara. Docj gick jag upp ungefär när han åkte. Åt frukost och läste tidningen, och sedan blev det duschen.
Runt tolv tog jag bussen bort till Mässhallen, där T dömde innebandy turnering. Satt där och tittade till kvart över tre ungefär. Chrille var där och spelade, så jag pratade lite med honom efteråt, och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag hemma hos T och bloggar medan han lagar mat. Ska bli gott, för jag är hungrig, haha. Sen har vi lite tid att slå ihjäl innan vi ska iväg igen. T ska spela match ikväll, och jag ska följa med och titta. Efter matchen måste vi skynda oss hem, för sen blir det melodifestival vänner.
Vem tror ni vinner?!

Nu ska jag spendera lite tid med min kära pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0