LiU-studenter och slutprojekt

Idag på morgonen ska vi ha ännu en träff med våra LiU-studenter. Rätt onödigt enligt mej, eftersom dom är socionomer och beteendevetare hela bunten. Men men. Jag får väl stå ut. Efter det är det lunch iaf, och sedan har vi media i tre och en halv timme. Hoppas att vi har fått svar från de vi har mailat, så att vi har någonting att göra. Annars blir det rätt segt att bara sitta, så länge. Ska iof ha prov vid två någon gång. Histora, och jag kan det typ inte. Men jag ska nog lyckas, på ett eller annat sätt.

Men innan jag går till skolan ska jag försöka få i mej lite frukost, och så ska jag se om det går att få liv i T, eller om han sover för djupt, hehe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0