Jag skäms!

Vi kom iväg i rätt bra tid till innebandyn förut, men blev rätt sena ändå. Dumma spårvagnar som inte går när dom borde. Men iaf. (Jag borde aldrig erkänna detta, så håll till godo mina vänner, för jag säger det bara en gång) Jag tyckte det var riktigt kul att följa med T och titta när han spelade match. Allt blev så mycket roligare när man liksom var där för att titta på nån, ist för att bara titta. Om ni fattar. Dock hade jag ont i magen typ hela matchen, för jag trodde i princip att T skulle dö ett par gånger. Men han klarade sig, och det är tur! Han gjorde två mål, så jag tycker han är duktig :)

Efter matchen fick vi skjuts hem, och satte oss och tittade på Melodifestivalen. Jag höll på Moving on med Sarah Dawn Finer, medan T höll på Snälla snälla med Caroline af Ugglas. När jurygrupperna röstade var det ju sjukt olika vem som fick tolvorna, så det kunde ju bli typ vem som helst som vann. Men sedan kommer svenska folkets röster. Och då faller ALLT! vad i hela h*lvete tänkte folk med när dom röstade?! Vi skickar alltså en operadiva, med mansröst som ser ut som en påfågel, att representera Sverige i Moskva. Jag kan inte göra annat än att skämmas!

Efter skrällen beställde T och jag hem pizza, som nu är uppäten. Eller, nästan iaf. T är för tillfället och duschar, och snart blir det sängen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Myh, du kan ju alltid kasta tomater på henne ;) xD

2009-03-16 @ 18:38:55
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0