Intervjuer

Sitter här på median och borde sammanställa massa intervjuer, men jag har helt enkelt inte lust. Eller ork, jag vet inte riktigt. Arbetet ska vara klart om typ fem veckor, och vi har typ inte gjort nånting. Men det är väl som vanligt. Det löser sig säkert. Längtar tills vi bestämmer oss för fika, men det lär väl ta minst en timme tills det känns okej att sluta jobba. Jag tycker projektet är kul, men idag är jag bara sur så inget är kul. Eller, alla dom positiva sakerna som jag skrev i förra inlägget är kul, men vissa människor kan verkligen få en att bli på pissigt humör. Moral säger jag bara. Moral!

Men men, allt kan inte alltid vara kul. Nu ska jag försöka göra nått vettigt. Typ komma på vad Célines blogg ska heta :)

Kommentarer
Postat av: Céline

hehe weeii bloggen är skapad ;) Tack för hjälpen! Nu ska den bara designas också :P jobbigt. Men sen är det bara att skriva på ^^

2009-04-01 @ 00:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0