Ingen sömn

Jag hade jättesvårt att somna igårkväll, fast jag var sjukt trött. Jag låg och vände och vred på mej säkert tusen gånger! Till slut lyckades jag sjunka in i någon sort dimma, där jag sov en stund, mn sedan vaknade igen efter högst en timme. Och varje gång jag vaknade tittade jag på klockan, och den var ju mitt i natten hela tiden, så då blev jag ju ännu mer angelägen att somna, och då gick det inte alls. Så sammanlagt har jag nog sovit typ fyra timmar inatt. (Då ska det tilläggas att jag gick och la mej vid tio...)
Precis när jag hade lyckats somna på riktigt ringd väckarklockan som stog på sex. Jag ställde dock om klockan, för att få lite mera sömn. Annars hade jag inte klarat att gå till skolan idag. Så nu ska jag äta frukost och klä på mej, och sedan bär det av till skolan för engelska och matte.

I eftermiddag ska jag träffa T eftersom vi inte kommer ses mer den här veckan sen. Han sa att han skulle hitta på nån överraskning, så nu är jag lite nyfiken, hehe. Fast det spelar ingen roll vad det är, bara jag får träffa honom. Det kommer vara jättejobbigt utan honom i helgen, när jag ska till Vimmerby och han till Kalmar. Men det kanske är nyttigt att vara ifrån varandra ett tag. Så man liksom hinner sakna varann.

Nu ska jag äta, och klä på mej, så jag kommer iväg till skolan. Skönt att det är kort dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0