Ingen konfa idag

Det blev ingen konfa idag, som det var planerat, men jag överlever. Det blir istället gudstjänst och trilling-dop imorn. Intressant mina vänner.
Ikväll ska jag ut till Mathilda runt nio, tio och jag antar att vi lär sitta och snacka en hel del innan det blir dags för sängen.

Idag har jag kollat på film, badat och ätit mat. Ingen febril aktivitet här inte. Men jag hade faktiskt inte ork till att göra nåt vettigt. Tänkte först gå ut och fota, men sen försvann solen, och då var det inte lika lockande längre. Så jag sitter inne och latar mej istället. Kanske ska ladda ner lite sims-expansion paket, bara för att, haha.

T är i Borensberg idag och tittar på Innebandy, så honom lär jag ju inte se skymten av. Men jag får väl se till att överleva ändå.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0