Hmm.

Idag vaknade jag hos Mathilda vid halv nio, och då var det bara att gå upp och göra sig iordning. Vi skulle på gudstjänst med våra konfirmander, och sedan skulle tre av våra konfirmander (trillingar) döpas, eftersom de måste vara döpta innan de får konfirmeras.

Efter det gick vi hem till Mathilda igen och åt. Sedan var det dags för mej att ta bussen hem, och Mathilda skulle åka till jobbet.
När jag kom hem duschade jag och bytte om, innan jag satte mej på nästa buss, som skulle ta mej till Sörping. T skulle spela match och jag tänkte att jag skulle kolla. Försöke få med Malin också, men hon hade för mycket för sig :P
T och hans lag vann, vilket skulle firas, så jag åkte hem själv.

Nu sitter jag och tittar på Beck, och väntar på att T ska komma hit.
Imorn blir det nog att gå på projektet. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TYcker du är duktig som ska gå på projektet älskling:) Ska nog se till att jag får upp dig=)

2009-03-22 @ 23:13:56
Postat av: Malin

Jag tycker inte du är duktig eftersom du aldrig kom dumma unge :( :P

2009-03-23 @ 15:22:53
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: T

Fy på dig min lilla sömntuta:)

2009-03-23 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0