Hemma hos T

Idag ville jag inte alls gå upp (precis som vanligt). Men T ville inte alls lyssna på mej, så han kittlade mej, sjöng och drog upp persienerna så att jag inte kunde somna om. Så det var bara att gå upp. Men det visade sig vara ett ganska bra beslut ändå. Vi började på ett nytt kapitel i matten, och jag fattade även det kapitlet. (Kan ni förstå vilken bedrift det är för att vara jag?!).

En annan ganska kul sak idag var engelska lektionen. Innan vi började stog jag, alexandra och calle och disskuterade om män skulle överleva utan kvinnor, och tvärtom. Som vanligt i vår klass, så blev disskisionen rätt hetsig, och den fick liksom följa med in på engelskan. Där hängde även Ingmar (våran lärare) på och slängde sig in i debatten. Så istället för att jobba med det han hade planerat, så gick hela lektionen åt till att disskutera, och  att skriva ner tankar kring ämnet. Trevligt att få göra nått "roligt" istället. Dock tror jag att vi måste lära oss att inte bli så arga på varann i vår klass, haha.

Efter lunchen hade vi foto, och det var roligt. Vi skulle dock fota ute, så det var rätt kallt. Men det gick iaf. Sen vart det fika med mina hembakade muffins, och alla verkade gilla dom.
När vi slutade gick jag hem till T, och jag sitter fortfarande här. Har hjälpt honom att städa köket, och nu ska vi snart gå hem till mej och laga lite mat. För min mage låter som en groda xD

Ikväll blir det mys i soffan och Mamma Mia filmen kommer spelas hemma hos mej. Jag bara ääääälskar den filmen! Kanske även så att vi får besök av en liten Nalle, (en hund) och det skulle vara sååå mysigt. Senare kasnke det blir kortspel, men vi får se. Nu ska jag övertala min kära pojkvän att jag behöver mat!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0