Hej trötthet!

Jag sov dåligt inatt, så jag kunde inte ta mej upp ur sängen där runt 06.00 som jag egentligen borde ha gjort. Så jag ställde om klockan, och gick istället upp runt åtta. Då hade jag lyckats bli lite piggare iaf. Dock inte alls så pigg som jag var igår. Så ingen duracell-kanin idag inte.
Detta lilla missöde gjorde så att jag missade min älskade fotokurs, men det får jag ta igen imorn. Det ordnar sig nog.

Idag efter skolan ska jag nog gå hem till T en stund och plugga Medeltid. Sedan måste jag tillbaka till skolan vid tre, och skriva det fördömda provet som jag så länge har undvikit. Men nu ska det göras iaf, fast jag tror att det kommer gå åt skogen, men då är det iaf ur världen.

Sen ikväll är det dans. Vet inte riktigt om jag är så pepp på att gå, men jag gissar att jag måste. Men vi får väl se. Är jag såhär trött ikväll, stannar jag nog hemma.


Till Emma:
Hej knäppa kotte :)
Klart jag vill ses någon dag! Skicka ett sms när du har tid, eller ring. Eller så gör jag det :)

Kommentarer
Postat av: emma

:D

en alldeles egen liten rad^^ eller två...

värst vad du uppdaterar. varför har inte jag fått något oranget kuvert? fast jag skulle nog hellre vilja ha ett grönt, blått eller möjlgen lila. Fast jag jobbar ju inte så det lär nog ta ett tag innan jag får ett fult oranget kuvert.

Hör av mej på lördag. puss

2009-03-12 @ 19:47:03
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0