Godnatt!

Dagen har varit trevlig, och jag är extra lycklig över de två kjolarna jag lyckades få med mej hem från Gina. Har letat så länge efter sånna kjolar, så nu var jag tvungen att köpa två samtidigt. Så busigt av mej! :)

För ett par timmar sedan fick jag ett oemotståndligt choklad-sug så det bar av till affären och införskaffa det som behövdes för muffinsbak, och sen bakades det muffins! Dom blev goda, och nu mår jag bra igen, haha.
Sedan är ju elskling här oxå (som vanligt) så jag mår bra hela tiden iof! Det är mysigt att sova tillsammans varje natt. Tror inte jag skulle kunna somna om han inte låg där. (Vilken tur att han gör de då, hehe)

Nu ska vi vänta på att mamma ska bada klart, och sen ska vi borsta tänderna och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0