Godmorgon onsdag

Imorse när jag skulle gå upp vaknade inte ens T som låg bredvid mej. (han brukar göra det). Stackaren hade inte somnat förrän tre, så jag förstår honom.
Nu har iaf jag lyckats komma ur sängen och för första gången på jättelänge har jag till och med sminkat mej. Jag kände inte för att gå och s tråkig ut längre. Och även om det ligger snö på marken, tog jag på mej leggins och en av kjolarna jag köpte igår. Det får mej iaf att känna mej mer vårig :)

Halv fyra i eftermiddag ska jag möta Hanna för en fika på stan. Det var sjukt länge sedan jag träffade henne, så det ska bli riktigt trevligt. Efter det ska jag ut till Skärblacka för vi har styrelsemöte, och så är det KU. Alltså är jag inte hemma förrän runt tio ikväll...

Nu ska jag försöka få upp min kära pojkvän så vi kan äta frukost ihop. Sedan ska jag iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0