Fredagsmys, ensam.

Idag vaknade jag med T bredvid mej igen, (ovanligt?! eller inte, hehe). Idag var det han som skulle upp tidigt, eftersom jag skulle vara hemma från skolan, och han skulle på arbetsintervju. Vi åt iaf frukost tillsammans, och sedan var han tvungen att åka. Själv la jag mej i sängen och såg en film, och sedan försökte jag mj på att läsa lite i det tjocka häftet till DÅM (Distrikts årsmötet). Men det gick inget bra, så jag gav upp efter en stund.

Sen kom T hit en stund, innan han skulle iväg igen. Vill ju träffa honom så mycket som möjligt. Men nu har han åkt igen, och just nu tror jag han sitter på tåget mot Linköping.
När han åkte gick jag ner och handlade, och sedan lagade jag mat. Inte så roligt att laga mat åt sig själv, men jag var tvungen att få i mej nånting. Så det fick bli lite ris, majs och bacon. Och det ÄR gott, jag lovar! Haha!

Nu hade jag tänkt nörda lite sims ett tag, och sedan ikväll blir det lite mys i soffan med godis och annat smått och gott framför Hundtricket som går på ettan. Jag blir ensam eftersom min kära T ska spela innebandy hela natten, men jag klarar mej nog.
Imorn är det konfirmander igen!



1 månad idag<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har läst hela häftet. Twice. Det var en pärs kan jag lova :P

2009-03-21 @ 17:18:33
URL: http://entand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0