En natt utan T

Idag har jag varit hemma hela dagen efter skolan, och pluggat. Har gjort klart massa frågor till svenskan imorn, och så har jag börjat läsa svenska-boken som snart ska vara utläst. Kan inte säga att jag gillar den, men jag måste ju läsa den.

Nu sitter jag här och är lite småförbannad på att det inte går att ladda ner sims expansions paketen som jag vill ha. Men det är väl ett I-landsproblem gissar jag, så jag ska väl inte klaga alltför mycket.

Inatt ska jag sova utan T, och det kommer vara jättejobbigt. Vi brukar nästan alltid göra det, så nu kommer min säng vara jättestor ju! Men jag klarar mej väl. Vi måste träna inför helgen. Kommer bara hinna träffa honom imorn med, sedan är ju jag i skolan på torsdag, och han åker och tränar på kvällen, och sedan åker han till Kalmar i helgen, och jag åker ner till Vimmerby för att vara med på DÅM. Det kommer vara jobbigt att vara utan honom, men jag får koncentrera mej på andra saker, så kasnke tiden går fort.
Nu ska jag nog kolla runt på lite bloggar, och sedan blir det soffan och Desperate Housewifes eller House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0