Det är VÅR!

Kvällen hemma hos Mathilda blev riktigt lyckad. Pizza, goda vänner och T är den ultimata sammansättningen för en lyckad kväll.
Först var jag och Mathilda och handlade, och då mötte jag en jag känner och får då reda på att min gudmor ska gifta sig. Jag blev jätteglad :D
Sen gick vi hem och bakade pizza. Under tiden kom alla människor dit. Sedan åt vi och satt och pratade massor. Senare blev det lite spel, såsom ring of fire, och pyramiden. Trevligt!
Det slutade med att jag fick sova i Mathildas bäddsoffa, och då blev jag glad, haha. Jag vet inte varför, men den är så skön, så jag vill alltid sova där när jag sover hos henne, hehe :)

Imorse åt vi frukost allihop tillsammans, och sedan åkte Sandra hem till sig. T skulle på arbetsintervju och Tobias skulle stanna hemma. Så jag och Mathilda drog iväg upp till stallet för en ridtur i vårvädret. Vi hade inte kunnat ha bättre väder, och det var hur mysigt som helst att rida. Dock tog sig Mathilda en liten flygtur, men hon slog sig inte så mycket som tur var.

När vi kom hem igan åt vi egenlagad raggmunk, och sedan skulle Mathilda göra sig iordning för ikväll. Själv låg jag mest i hennes säng och latade mej. Vid sex åkte jag hem, och väl hemma tog jag ett bad. Mycket skönt kan jag säga. Snart kommer T hit, och då ska vi nog se en film eller nått. Vi får se.

Hoppas vädret är lika fint imorn, för jag vill ha vår nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0