Den är tillbaka!

Min kära telefon har äntligen hittat hem igen, och jag sitter här och beundrar den lite. Dock gillar jag inte att själva "skjut-luckan" sitter liiiiite löst. Men det sånt som man får leva med. Är glad att den är tillbaka iaf!

Nu äter jag lite mellanmål i form av knäckemackor, O'boy och en Japp. (Det sistnämna för att jag vill ha choklad, och det ger energi! Så det så). Efter det ska jag göra iordning mej lite, eftersom snön förstör både hår och smink, när jag för en gångs skull orkat fixa med det på morgonen. Men sånt är livet. (Inget biter visst på mej idag, haha!).

Sen bär det av ner till stan igen för att fika men Hanna-panna! Ska bli hur trevligt som helst. Sen vid kvart över sex, måste jag vara ute i Skärblacka för då börjar vårt styrelsemöte. Första mötet med nya styrelsen. Intressant!
När jag är klar i blacka, (man vet aldrig när) ska jag hem till T och sova där inatt. Det är planen iaf, om inget oförutsett händer. Så vi hoppas på att det blir som planerat.

Nu ska jag äta färdigt, och sen fixa mej lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen tillbaka telefonen ^^

2009-03-11 @ 19:43:18
URL: http://mangoom.blogg.se/
Postat av: emma

hej du glade^^

lust att hitta på något???

fika eller ngt annat skojj???

kramkalas på dej min sten

2009-03-11 @ 20:26:52
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kom på att det inte var kenzas blogg jag tyckte var negativ och vulgär, utan kissies!

glödlampa

2009-03-11 @ 23:37:06
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0