Dance

Idag vaknade jag jättetidigt hemma hos T, så vi låg och pratade i en timme innan jag skulle gå upp, mysigt. Sen gick jag upp, åt frukost och gick till skolan. Där hade vi foto, och vi gjorde absolut INGENTING, så jag hade alltså kunnat sova två timmar extra. Surt!
Efter det var det svenska, och vi satt i datasalen och letade ordspråk. Jag hittade ett som jag tycker passar mej utmärkt!
"Om jag någon gång ser en leende joggare, så ska jag tänka på saken"
Och det är sååååå JAG! haha. (Finns ingen latar människa än mej ska tilläggas).
Maten idag ska vi inte ens nämna. Det såg ut som något, någon redan hade ätit och spytt upp igen. Höll ju på att dö där. Men jag överlevde, och gick vidare till idrotten. Vi spelade nått som kallades för topsboll, och det var rent livsfarligt kan jag säga. Jag är förvånad över att jag bara kom undan med en klämd tumme och bollmärken på baksidan av låren...

Eftersom jag är sådan lat människa, har jag tagit bort mitt språk, och alltså slutade jag vid ett när idrotten tog slut. Då gick jag och Malin ner till stan och käkade på Cupolen. Jag lovar att det var 100 gånger godare än skolmaten om inte mer. Det blev lite prat, om vissa invasioner, eller hur Malin? Haha, jag trodde jag skulle bli tokig.
Efter det skulle Malin tillbaka till skolan och göra prov, och jag skulle hem. Tog bussen för en gångs skull och den var överfull av stående passagerare och barnvagnar! Men jag överlevde resan, och när jag kom hem började jag med packlistan till helgen. T kom förbi en stund, och det var sista gången jag fick träffa honom innan söndag kväll. Det kommer vara jättejobbigt att inte få träffa honom varje dag, och jag kommer antagligen inte kunna sova på nätterna heller. Men sånt är livet.

Vid halv sju bytte jag om, och så åkte vi till dansen och T gick hem. Jag måste säga att det var första gången på länge, som dansen var riktigt kul! Vi fick testa lite foxtrot och vals idag med, och det var lite konstigt mitt i allting, men kul var det. Trodde att jag skulle svimma där på slutet när vi dansade till jättesnabba låtar, och dom snurra mej jättemycket. Men de gick, haha :)

Nu är jag hemma, och har packat lite för imorn. Resten gör jag klart imorn när jag kommer hem. Slutar tidigt eftersom jag inte behöver vara på IV-valet. Sedan på eftermiddagen bär det av ner till Vimmerby och DÅM.
Snart ska jag väl försöka sova så jag orkar upp till matten imornbitti!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0