Bloggtorka

Jaa, det har varit lite segt här på bloggfronten ett tag, men jag ska försöka ändra på det. Det är bara så att jag har haft lite fullt upp nu ett tag, och det ser ju iof inte ut att bli bättre. Vi har precis börjat vårt slutprojekt i median och jag gissar att det kommer kräva ganska mycket arbete både i och utanför skolan. Plus att jag ska börja ta hand och Bosse nu, vilket iof bara är kul, men ändå. Vi får väl se hur de går!

Nu sitter jag här och försöker, än en gång, att få ihop dessa personliga brev, så jag kan söka jobb. Men jag får totalt hjärnsläpp när jag ska skriva dom. Man ska ju helst inte upprepa det som redan står i cv:t, men jag tycker ju allt vettigt redan står där, så jag vet inte vad jag ska skriva i brevet. Kul! Eller inte. Blä på brev säger jag bara...

Jag och mamma var och tittade på en lägenhet förut, men vi har jättesvårt att bestämma oss. Den var mysig och lite knäpp haha, men ett rum för lite. Så vi får se hur det blir. Planeringen var ju dock att jag skulle flytta hemifrån, men vi får väl se...

Nu ska jag skriva dom förbannade breven så jag blir klar med dom nån gång. Sen ska jag bort till T och eventuellt hjälpa honom med hans. Trevligt värre. Antar att det blir lite mys också, så det är värt de.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0