Äntligen fredag!

Nu är det äntligen fredag igen, och jag kan säga att det tog mej en halvtimme att komma upp ur sängen. Funderade en stund på att strunta i matten, eller till och med hela dagen. Men Daniella blev så arg, så jag tog mej i kragen och gick upp. Så nu har jag duschat och gjort mej klar, och sitter här och äter en tallrik fil.
Idag är det bara nollan ute, så det är en klar förbättring från de senaste dagarna. Dock är det ingen sol ute idag. Men men, det kanske kommer under dagen.

Efter skolan idag ska jag hem och packa klart min väska till helgen och sen hämtar Mathilda mej runt tre. Då ska vi ut till henne och göra klart allting, och runt halv fem åker hon,jag, Marka och Marcus mot Vimmerby, där vi ska spendera helgen. Jag antar att jag inte kommer ha tillgång till datar, så det lär nog inte bli så mycket uppdateringar här, förrän på söndag kväll, då jag är hemma igen.

Nu ska jag iväg till skolan.
Hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0