7 års olycka?!

Idag när jag kom hem, började jag en storstädning i mitt rum. och jag kan säga att den verkligen behövdes. Jag dammsugade, plockade undan tvätt, gjorde iordning i garderoben och så dammade jag. Är riktigt stolt över mej själv faktiskt. Sedan när jag skulle bädda sängen och precis var på väg att lägga täcket till rätta, hör jag ett brak. Jag vänder mej långsamt om, och ser min älskade spegel ligga på golvet, i (jag lovar) tusen bitar! Tanken om 7 års olycka flög genom huvudet, då jag är väldigt vidskeplig. Men sedan kom chocken. Jag använder min spegel många gånger varje dag. Och jag har liksom en rutin på morgonen, och då använder jag alltid spegeln i mitt rum. Men nu kommer jag inte kunna göra det. Utan jag kommer få använda den på toaletten eller den i hallen. och det blir fel då! Dessutom gillade jag min spegel för den var stor och fin. Så nu blir det expresstrafik till Ikea nån gång denna vecka, och få hem en ny. Jävla spegel!
Så för att göra mej lite gladare så bytta mamma gardiner i mitt rum, och det blev faktiskt fint. Så nu är jag lite gladare iaf.

Nu ska jag göra nån nytta, genom att skriva lite fler personligt brev. Känner att jag måste. Tråkigt är det dock.

Ikväll kommer T hit, och det bli mat, mys och Beck som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0