090331

Idag känns som en bra dag. Jag ställde klockan en halvtimme tidigare, bara för att jag skulle platta håret. Och jag lyckades faktiskt komma upp ur sängen! Sedan skickade jag lite sms med elsk, och det får mej alltid på bra humör. Så nu är jag glad, och har plattat håret. En bra start på dagen. Snart ska jag dessutom äta frukost, och det sägs ju vara bra det också...
I skolan är det bara media-ämnen, så dagen kommer gå fort har jag en känsla av. Slutar vid tre och då kommer mormor och hämtar mej, för nu har mitt paket kommit! Äntligen ska jag få mina två efterlängtade chinos. Och passar dom inte kommer jag gråta blod kan jag lova! Så jag håller tummarna.
Och eftersom min mormor är så snäll som hon är, så har hon lovat att skjutsa ut mej till Skärblacka till mitt styrelsemöte vid fem. Där sparar jag 22 kronor genom att inte åka buss. Och det är bra! Dessutom ska jag få träffa elsk ikväll, och det är alltid trevligt. Alltså, kommer detta vara en rätt bra dag, om det blir som jag har tänkt mej :) Det blir det ju aldrig dock, men man kan ju hoppas.

Nu ska jag gå och äta frukost, och sedan bär det av till skolan för första gången den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0