Partynight!

Efter skolan följde jag med Daniella på stan och hjälpte henne hitta en strandklnnäng tills hon åker till Mallorca. Det blev två stycken fina från Gina. Innan dess hade vi varit på H&M, och jag komenterar bara det med ett skratt. Vem fan gör klänningarna där egentligen. Dom sitter ju som, jaa jag vet inte alls. Men kul var det.

Sen var Daniella snäll och bjöd mej på fika på Waynes, och det var underbart gott! Deras kladdkaka är nog från himlen skulle jag gissa. Tänk om man får kladdkaka varje dag i himlen, haha.

Ikväll blir det i alla fall party med tjejerna, och elsk eventuellt. Först ska vi ses här hemma hos mej, och förfesta lite, och sedan ska vi vidare ner till Otten! Den stora frågan är bara, vad ska jag ha på mej?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sluta ljug unge, jag har redan sagt vad du ska ha på dig! :D

2009-06-08 @ 16:22:54
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0