Nörd.

Jaa, jag är en nörd. En Sims-nörd. Därför tänker jag ägna eftermiddagen till att nörda Sims, och inte alls göra sånt som jag borde göra. Har kollat runt lite efter lägenheter och lite halvhjärtat skrivit ner ställen jag ska söka jobb på. Men vet ni vad? Jag har faktiskt inte lust idag. Och när jag ska göra saker när jag inte har lust, så blir det ändå bara pannkaka. Alltså, är det bättre att göra nått annat, och sedan göra de andra sakerna imorn, eller någon annan dag. Kanske inte är någon bra strategi, vad vet jag. Men så är det.

Jag vill ha min lön. Så jag kan köpa Sims 3. Jag är nörd.

Kommentarer
Postat av: emma

du är inte den enda...

2009-06-10 @ 22:01:04
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0