Confusion, på hög nivå!

Jaa, det är det, men jag kanske får skylla mej själv. Vet inte alls hur jag ska lösa det hela, men det är en annan sak. Vet inte ens om det går lösa. Men så blir det när man tar beslut för fort, och inte tänker ett steg längre än näsan räcker. Japp, jag antar att jag får skylla mej själv. Jag gissar att ingen av er fattar nånting, och det är väl bra på sätt och vis. (Ingen idé att nån frågar vad det handlar om, för det håller jag helst för mej själv).

Nu ska jag snart lägga mej i sängen och titta på Runaway Bride och älska Julia Roberts ännu mer än jag redan gör. Sen blir det sova, för imorn är det gymnasieslaget!
Heja Kungsgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0