090611

Nu sitter jag i skolan för att ha min sista lektion för den här terminen. Alla andra har redan haft det, men min dumma lärare ville inte låta mej göra mina rester nästa år. Fast kursen fortsätter då. Men men, hon är som hon är. Det visade sig också att vi ska ha henne i massa ämnen i trean, vilket inte gjorde att jag precis hoppade av glädje. Jag gillar henne inte, och hon gillar inte mej.

Nu är det även så att jag inte längre har en fungerande dator, för min jubleidiot till mamma lyckades krasha den. Så nu får vi se när ni hör av mej nästa gång. JAg åker ju till visingsö på lördag, och blir borta till torsdagen därefter. Hoppas ni får en bra start på sommarlovet allihop!

Kommentarer
Postat av: Céline

Nae Myh det här va inge roligt alls. Nu måste du få tag i en dator snart. Det känns jättetomt att inte läsa här, det hör liksom till mina dagliga rutiner ju, dom får man inte bryta :O Kom tillbakaaa :D

2009-06-15 @ 19:50:37
Postat av: emma

haha, det finns visst alltid en lärare som inte gillar dej ;)



vad händer i sommar?

Spelat TS3 än??? Första 45 minutrarna var jag grymt besviken, men nu sitter jag (dessvärre) flera timmar i sträck.



puss

2009-06-15 @ 22:01:03
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0