090610

Idag ska jag bara vara i skolan mellan nio och elva, då vi endast ska städa ur skåpen idag. När man gör det, då känns det verkligen som att man är nära slutet av ännu ett skolår. Man har inga böcker kvar, och man kan ta hem det förbaskade låset igen. Det känns som ett avslut på nått konstigt sätt. När vi kommer tillbaka i höst, får vi nya skåp, i en ny korridor, och det kommer vara vårt sista år. Tror inte ni fattar hur mycket jag faktiskt längtar!

Efter att vi har städat skåp ska jag och Daniella åka och handla de sista grejerna till vårt poolparty på fredag. Håll tummarna för att det inte alls blir regn, utan jättebra väder!! När vi ä klara med det får vi väl se vad jag hittar på. Det är sånt som märks. Ikväll blir det iaf att vara hemma, men imorn blire fest igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0