090609

Vid åtta igår kom tjejerna hit, och vi satt och pratade och förfestade lite här hemma hos mej. Sen blev det dags att åka ner mot stan, för att ställa oss i kön till Otten, som för övrigt var sjukt lång. Synd att jag inte tog nån bild. Vi träffade Oscar, Linnis och så småningom elsk där nere, och där stod vi ca en halvtimme innan dom ens öppnade. Vi blev lite klämda där i vimlet av människor, men tack vare en av vakterna fick vi komma fram till en kö med mycket mindre folk, och då gick det rätt snabbt att komma in.
Vi dansade både på lilla och stora dansgolvet, och det var riktigt trevligt. Dock hade ett bråk på eftermiddagen förstört rätt mycket av festkänslan, så jag var väl egentligen inte så jättepepp. Gick hem vid halv två redan. Men det blir det ändring på på torsdag! Då ska vi börja köa vid åtta! Haha.

Idag vaknade jag vid tio, och då hade elsk åkt till jobbet för länge sen. Fick äta frukost själv, och snart ska jag väl göra mej iordning, för att sedan åka ut till Mathilda en sväng.

Kommentarer
Postat av: T

Ha det så trevligt ute i blacka:)

2009-06-09 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0