090607

Förlåt att det har varit lite dött här på bloggen ett par dagar. Men jag har helt enkelt inte hunnit skriva. I fredags jobbade jag ju på Norrköpings studentbal, vilket var både stressigt och kul, och nu i helgen har jag jobbat uppe på Kolmården. En riktig jobbhelg kan man säga. Igår och idag var det i och för sig inte så mycket att göra, men i alla fall. Jag får ju pengar i slutet av månaden, och det är det enda som räknas.

Sen måste jag bara fråga. Är det någon mer än jag som inte har fått in i hjärnan att det faktiskt är sommarlov om fem dagar?! Jag tycks inte riktigt ha fattat de än, för de käns så overkligt när jag tänker på det. Fast det kasnke bara är jag, vem vet?

Nu ska jag laga mat till mej och min syster, och sen blir det film ikväll skulle jag gissa. Elsk är och sparkar boll i viken, så honom lär jag ju inte se skymten av...



Har ni röstat förresen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0