090605

Måste förtydliga att jag inte tar studenten iår, jag är liksom bara glad över att ha sommarlov, haha. Vet inte om de va fler än elsk som tyckte det lät så, men men.

Eftersom det är studentbal idag, och jag ska jobba där, har jag ledigt från skolan hela dagen. Inte för att det gör något, för vi ska bara göra utvärderingar i kurserna och så. Jag vet redan alla mina betyg så det gör inget att jag inte är där. Jag ska istället ägna morgonen åt att fixa mitt nyklippta hår. (Där ser ni Céline och Malin, jag har gjort det! Äntligen). Egentligen syns det inte så mycket, men det blev ju kortare, och det är alltid svårt att få det att se normalt dagen efter man har klippt sig. Man är liksom ovan. Någon mer som känner så?
I alla fall. Klockan halv två ska jag möta Daniella, och då ska vi väl gå bort till de geer-hallen, där vi ska göra iordning allt inför balen. Ska faktiskt bli kul att jobba där. Då ser man hur allt går till och behöver inte vara nervös för sin egen bal nästa år. Fatta smart, haha.
Vi som jobbar där, får en biljett till Palace, men vi får se om jag orkar gå dit ikväll. Det beror på hur trött jag är, för jag ska ju jobba på mitt riktiga jobb imorn också. Det är sånt som återstår att se.

Hoppas molnen på himlen försvinner och att det blir sol. Jag skulle tycka synd om studenterna om det regnade!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hörredu, skulle inte du va där vid tio va? ;) puss

2009-06-05 @ 16:04:59
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Céline

haha heja Myh :D bra där med klippningen alltså ;)

2009-06-08 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0