090604

Idag släpps Sims 3! Fatta vilken lycka?!
Fast jag kan dock inte köpa det. Inte den här månaden i alla fall. Har alldeles för lite pengar för det just nu. Men när jag får lön. Då ska jag gå till lilla affären och inhandla det. (Jag är en riktigt Sims-nörd).

Förutom det så händer inte speciellt mycket idag. Jag har en enda lektion, knappt värt att gå på, men jag är duktig. Slutar halv tio idag, så vi får väl se hur jag underhåller mej resten av dagen.
Har ni egentligen tänk på en sak. Om alla lärare körde på fullt ut på alla lektioner, och att man sen blev ledig från lektionerna när allting var klart, då skulle sommarlovet kunna vara två, eller kanske till och med tre veckor längre. För seriöst, man gör inte mycket dom sista veckorna. Man bara sitter ju där... Inte värt.
Jag röstar för hårdare jobb, och längre sommarlov! Ohjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0