090602 - Igår

Igår var det gymnasieslaget och vi tågade tillsammans från SMHI till Stadium arena (vi från kungsgård). När vi kom dit insåg jag och Malin att alla andra hade mycket mer saker, matchande kläder och flaggor. Så vi insåg att Kungsgård var sämst förberedda. Men det gjord ju inget. Snälla Irina köpte en kungsgåtdströja till mej, snäll som hon är (hon ska få pengar) och Tjarlii sprang runt och delade ut tutor. Lite roligt. Sen drog allt igång och mina och Malins farhågor slog in. Kungsgård kom sist, men vi vann iaf matchen mot De Geer, och det är det enda som räknas!
Vi skrek och hejade hela tiden på vårt kära lag, och allra mest på Calle som var hela blåmålad, haha. Fint var det.
Eber vann iaf själva dodgeballen, och De Geer tog hem cheerleading-priset.

När vi sen skulle åka 119 tillbaka till skolan, så var det hur mycket folk som helst på bussen, och dom skrek och slog på rutor. Så chauffören stannade och blev jättearg. Polisen tillkallades och även trafikledningen. Vi fick därför gå av och lite lätt irriterade gick vi mot skolan.
Där åt vi äcklig fiskgratäng, och sedan hade vi betygsprat på median. Ganska tippat att jag fick det betyget jag fick, men jag är nöjd.

På kvällen kom elsk hit och vi såg på Hells Kitchen x2, och sen sov vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0