Vips så blev jag ledig!

Jag skulle ha jobbat lunchpasset på jobbet idag, och precis när jag tänkte gå upp (när jag hade snoozat (stava?!) tre gånger) så får jag ett sms. Karl (en kille på jobbet) hade kommit dit trots att han var ledig. Så han tog mitt pass idag, så fick jag fortsätta sova. Mycket uppskattat kan jag lova! Dock kommer jag istället få jobba fem dagar i rad nästa vecka, men det år sånt man får ta.

Men ftersom jag inte visste att jag skulle vara ledig, så har jag inte alls planerat nått idag. Så det får väl bli att hitta på nått. Handla ska jag iaf göra, för annars har jag ingen mat. Och det vore ju synd, haha.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vi jobbar och är avundsjuka på dig:(

2009-07-28 @ 13:36:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0