Utgång

Sitter hemma hos Malin efter en dag på stan. Inhandlade en ursnygg rosa (!) klänning som jag ska ha sen, plus en jeanskjol, och (tro det eller ej) en svart spetsbody! Den ni. Jag vet att jag jämt säger "det där ska jag ALDRIG ta på mej!" Men så blir det så efter ett tag ändå.

För tillfället står Malin i duschen, och när hon kommer ut blir det väl att börja göra sig iordning och kanske äta lite. Lite måste vi ju förfesta innan vi ska ut! Yjugo över ni går bussen in mot stan, och sen bär det vidare av mot Otten!
Några fler som ska ut ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Céline

Meen då jag vill väl också gå ut ;) 2 månader kvar :O Men min kära pojkvän kanske du stöter på på Otten för han skulle dit ikväll :)

2009-07-25 @ 00:10:03
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0