Nu blir det farligt!

Japp. Lilla jag ska ut på vägarna igen, så håll er borta från områden runt Skärblacka, Kimstad och Vånga. Man vet aldrig vad som kan hända när jag sitter bakom ratten.
Så, nu har jag varnat er för det. Skyll inte på mej sen, haha ;)

Som sagt ska jag övningsköra idag, och efter det ska vi hem till farmor och äta mat. Det kommer antagligen vara lika gott som vanligt, så jag kommer säkerligen kunna rulla hem, istället för att ta bussen. Men det är en annan sak.

Idag är jag ledig för en gångs skull, vilket är hur skönt som helst. Igår fick vi till exempel en hel timmer övertid. Så ni fattar att det var lite folk. Dessutom händer det alltid massa saker när parken är full. Saker som att bilar slutar funka, det blir strömavbrott i hela parken så inget fungerar eller så beter sig besökarna bara urdumt.

Nu ska jag utnyttja mammas dator lite till, och sen ska jag sticka till bussen.

Kommentarer
Postat av: Céline

haha en full djurpark är mycket kul måste jag säga ;) det var bilkö ända till krokek ju, fick köa därifrån i en timme ;) o sen springa genom hela parken till marine world, mkt kul :D not...

2009-07-16 @ 11:10:47
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0