Jobbjobb

Igår bär jag hade gått och lagt mej kunde jag verklign inte sova. Jag vet inte varför, för jag var trött. Det bara gick inte. Så jag låg och vände och vred på mej från att klockan var halv tolv, till halv ett, ett. Sen somnade jag.
     Jag blir så arg när jag inte kan somna. Ni vet när man vill sova, men inte kan? Det är så irriterande. Enligt mej, haha. Men jag somnad ju i alla fall till slut, och imorse när klockan ringde, var jag faktiskt förvånansvärt pigg! Och det är ju alltid trevligt.

Nu har jag precis ätit frukost och duschat, och snart ska jag väl slänga på mej min grymt snygga (Läs: otroligt fula!) "uniform" och sticka iväg till jobbet. Jag jobbar heldag idag, vilket betyder att jag borde vara hemma runt halv nio ikväll, om allt går som det ska.

Vad ska ni göra idag?
(Förutom att sova ett par timmar till... I alla fall ni som inte jobbar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0