Jag vill ha ett nytt jobb!

Seriöst, vem tycker egentligen att det är kul att jobba på Kolmården? Det är dåligt betalt, bussarna passar inte arbetstiderna, barn försvinner, man klämmer lite bilar, folk kan inte hitta toaletterna själva och man får solsting och blir uttorkad när man står och vinkar bilar i 30 graders värme och stekande sol. Låter det lockande? Hör av dej, för jag vill fan inte mer. Det enda jag gör är att trycka på en knapp och vinka bilar. Boring! Ingen kan ju seriöst påstå att det ens är lite utmanande eller svårt. En treåring skulle kunna klara av det här jobbet lika bra som jag. Det enda roliga som finns, är när man får klappa små djurbebisar, eller när Tommy kommer in i slussen och pratar, för att han också har tråkigt. Förlåt Kolmården, det här ger säkert ingen positiv syn på stället, men det är den bittra jävla sanningen. (Hoppas absolut inte min chef läser min blogg, hahahaha)

Nu ska jag snart börja ett lunchpass här i helvetet. Parken är proppfull, det är kö lång väg. Solen steker och det finns inte ett moln på himlen. Så, hej solsting och uttorkning. Men vad gör man inte för pengar?!

Ursäkta för ett mycket irriterat inlägg, men jag är verkligen sjukt arg på att min ena hörlur till min MP3 verkar ha gått sönder, och jag måste ju ha nått att ta ut min ilska på. Jobbet är tyvärr en ganska bra sak att avreagera sig på.

Kommentarer
Postat av: Orvar

:)<3 Du är som gjord för jobbet! :D Du gillar barn! Hatar bussar, bra lokalsinne och så kommerjag inte på mer men men saknar dig bebe :D

2009-07-17 @ 17:59:34
URL: http://kyss47.blogspot.com
Postat av: emma

haha, för mig känns det ganska bra att läsa det här. Varför är det så roligt när du är arg?! :D

förlåt, men jag kan inte hjälpa det... Och du vet ju hur jag är ;)

puss

2009-07-17 @ 19:41:48
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0