Jag jobbar på djurpark...

Jaa, det lär väl ingen ha missat, eller? Idag är det en vanlig dag här i parken, det är fullt med folk (de går liksom inte ens att släppa in fler) och det är varmt och svettigt. Alltså, en hela vanlig dag. Jag funderar nästan på att ringa in till P3 idag och deras program "spik i foten", där det sämsta sommarjobbet koras. Jag tror jag har en chans att ta hem priset. Eller vad tror ni?

Imorn ska jag för ovanlighetens skull INTE jobba! Istället ska jag övningsköra, och äta mat hos min farmor. Kanske även går ner till pizzerian och kollar om jag kan få jobb där till hösten. Det ni.
Nu ska jag ägna resten av min lunch till att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0