Jag gissade rätt.

När jag hade mött Daniella vid H&M, gick vi vidare mot paus där vi skulle köpa lunch. Där träffade vi även på D med familj, och jag fick se hans tatuering. Riktigt snygg måste jag säga! I alla fall... Vi köpte våran sallad och sen tog vi med oss den bort till Daniellas jobb (Skandiamäklarna) och satt där och åt. Sen satt jag kvar där, (för att underhålla Daniella) till typ fyra. Då tog jag mej i kragen och gick hem, och nu sitter jag här. Jag ska väl försöka få ihop en lista så jag kan gå ner och handla, så jag har gjort något vettigt idag iaf. Det är myckt lättare att handla med en lista. Då kommer man inte hem med massa onödiga grejer. (Eller det gör jag iaf, men inte lika mycket som om jag inte hade haft en lista... haha).

Ikväll blir det väl att sitta och spela Sims3, fast datorn laggar. Bara för att jag inte har nått annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0