Jag fick äntligen sova.

Flera nätter i rad nu har jag haft jättesvårt att sova, och dessutom vaknat hur många gånger som helst under natten. Därför blev det lite för myckt när väckarklockan ringde tio över sex imorse. Jag kände att jag aldrig skulle klara mej igenom en dag på jobbet, så jag ringde och sjukanmälde mej. Det kanske var dumt, men jag somnade om och gick inte upp förrän halv tolv. Och jag kan lova att det var underbart att få sova!

Nu ska jag väl försöka få i mej nått till frukost, och sen ska jag ge mej på städningen. För tillfället ser det ut som jag vet inte vad i mitt rum, så det är verkligen dags för en ordentlig städning. Ska bränna ut ett par skivor med bra musik så jag blir lite peppad också. Det finns inget bättre medel för att få städningen att gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0