Imorn är det back to work

Har haft en ganska lugn och skön dag idag, och jag kan säga att jag njuter de få dagar jag faktiskt är ledig! Men imorn ska jag tillbaka till jobbet. I och för sig bara för två dagar, för att sedan vara ledig hela helgen. Men i alla fall. Efter det ska jag jobba fem dagar i rad, och sen är min insatts på högsäsongen slut. Dock jobbar jag ju lite helger här och där, men det kan jag leva med.

Men jag var duktig förut i alla fall och lagade mat så att jag har matlåda tills imorn, så jag slipper vara hungrig. Och det är ju alltid bra. Vet inte än vilka som jobbar mer imorn, men man kan ju hoppas på att det är någon rolig. Man blir liksom lite gladare bland allt tråkigt då!

Nu ska jag ta och gå och lägga mej så jag orkar upp imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0